Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Programul Dynamics 365 permite digitalizarea procesului de vânzare în cadrul unei companii

O nouă variantă a programului Microsoft Dynamics 365 este disponibilă pe piaţă pentru reprezentanţii companiilor care caută să eficientizeze activitatea oamenilor de vânzări şi să le faciliteze interacţiunea cu clienţii.

Procesul de vânzare, atât în mediul online, cât şi în mediul fizic este imprevizibil şi totodată plin de provocări pentru că oamenii de afaceri trebuie să interacţioneze cu mai mulţi cumpărători, fiecare având echipe, roluri şi locaţii diferite. Pentru că modul de cumpărare se schimbă de la un an la altul, din ce în ce mai mulţi cumpărători de pe piaţa Business to Business prefera să cumpere din mediul digital., 80% din companii punând accent pe cumpărarea şi vânzarea digitală, pe colaborarea de la distanţă, folosind instrumente fiabile, sigure şi uşor de folosit.

Proactivitatea vânzării digitale se intensifică cu programul Dynamics 365

Fiind un soft îndreptat către oameni, Microsoft Dynamics 365 ajuta la:

  • creşterea vânzărilor, ajutând oamneii să crească ritmul vânzărilor şi să îşi gestioneze sarcinile prin prioritizarea activităţilor legate de potenţialii clienţi sau de oportunităţi, ajutând la interacţiunea directă cu clienţii prin e-mailuri şi telefon. Microsoft sprijină circuitul automat al potenţialilor clienţi pe baza automatizării vânzărilor şi marketingului, eficientizând experienţele şi încurajând oamenii de vânzări să îşi atingă obiectivele;
  • obţinerea unei prognoze avansate. Organizaţiile vor avea în vedere îndeplinirea obiectivelor de afaceri pornind de la nevoile afacerii lor, pentru a lua decizii strategice în cunoştinţă de cauză. În plus, Microsoft a îmbunătăţit funcţionalităţile de forecast pentru  a ajuta reprezentanţii afacerilor să afle în ce investesc sau unde trebuie să facă investiţiile pentru a avea cele mai bune rezultate;
  • înţelegerea mai bună a clienţilor iniţiind conversaţii inteligente prin analiza conţinutului transcrierii automate a conţinutului, sentimentelor şi stilului comportamental. Oamenii de vânzări pot să îndrume prin acest program potenţialii clienţi spre a face o achiziţie prin folosirea tehnicilor de conversaţie;
  • îmbunătăţirea relaţiilor de business. Cu ajutorul programului Microsoft Dynamics 365, echipele de vânzări pot identifica, construi şi menţine relaţii strânse cu clienţii lor, iar vânzătorii vor avea posibilitatea de a se concentra mai mult pe activităţile generatoare de venituri;
  • creşterea productivităţii şi colaborarea în echipă. Pentru a ajuta oamenii de vânzări să se concentreze pe procesul de vânzare, Microsoft oferă acces rapid pe mobil la informaţiile clienţilor. Astfel se facilitează accesul la întâlnirile cu clienţii şi se pune la dispoziţie capacitatea de a adăuga note printr-o simplă apăsare de buton, precum şi actualizarea rapidă a conturilor şi oportunităţilor de oriunde.

Cu siguranţă Microsoft Dynamics 365 reprezintă o versiune modernă foarte accesibilă companiilor, oferindu-le capacităţi îmbunătăţite de gestionare a datelor şi o experienţă optimizată de generare şi de partajare a PDF-urilor, precum şi o experienţă de căutare mai uşoară, integrand informaţiile din vânzări, comunicarea, relaţiile, colaborarea şi transformând complet procesul de vânzare.